sobota, 7 kwietnia 2012

Życzenia Wielkanocne - Kamila Meble

Dziś jak i przez okres Świąt Wielkanocnych robimy przerwę i nie opisujemy: krzesła biurowe, fotele gabinetowe czy krzesła do biura, ławki do poczekalni itp.

Dziś Świętujemy! :) Przy okazji chcielibyśmy życzyć Państwu zdrowych, spokojnych, radosnych i przede wszystkim spędzonych w gronie rodzinnym Świąt Wielkiej Nocy.



Pozdrawiamy serdecznie,
Kamila Meble

e-mail: info@kamilameble.pl
www.kamilameble.pl


czwartek, 5 kwietnia 2012

Fotel CHESTER - styl i ergonomia

Dziś przedstawię Państwu fotel CHESTER, a w zasadzie wszystkie jego formy, bowiem w serii CHESTER występują:
- Fotel CHESTER z elementami drewnianymi tj. krzyżak oraz podłokietniki,
- Fotel CHESTER z nowoczesnymi podłokietnikami i chromowanym krzyżakiem,
- Fotel / krzesło CHESTER na metalowej, chromowanej płozie - zazwyczaj stosowany w biurach dla klientów. Bardzo komfortowy i pasujący do stylowych wnętrz. Od razu przemawia do klienta, jak poprzez krzesło biurowe jest on dla Ciebie ważny!


Prezentowany model zapewnia nam komfort nie tylko poprzez duże i szerokie siedzisko i oparcie, ale również poprzez ergonomiczne, wyprofilowane siedzisko i komfortowo wygięte oparcie specjalnie pod nasz odcinek lędźwiowy.
Właściwości fotela CHESTER:
»  Fotel biurowy z mechanizmem Epron Syncron.
»   Szerokie, komfortowe siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie.
»   Oparcie i siedzisko tapicerowane z obydwu stron.
»   Możliwość swobodnego kołysania się. [1]
»   Oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1. [2]
»   Możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach. [3]
»   Regulacja siły oporu oparcia. [4]
»   Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. [5]
»   Regulowana wysokość fotela. [6]
»   Tapicerowany zagłówek (opcja).
»   Regulowane (góra-dół), aluminiowe podłokietniki z tapicerowanymi lub drewnianymi, regulowanymi (przód-tył) nakładkami.
»   Podstawa: 
     - z polerowanego aluminium 
     - stalowa z drewnianymi nakładkami.
»   Elementy metalowe: CHROME.
»   Produkt posiada Atest Badań Wytrzymałościowych Remodex.

Fotel CHESTER nadaje się przede wszystkim do stylowych, a czasem także starodawnych biur. Idealnie komponuje się w takim stylu, a jego jakość i styl robią wrażenia na wszystkich.



Pozdrawiam,

e-mail: info@kamilameble.pl

środa, 4 kwietnia 2012

Fotele INTRATA MANAGER

Na początku krótki wstęp dotyczący tego, co będzie opisywane przez najbliższe parę miesięcy na naszym blogu. Mianowicie będziemy opisywać wszystkie krzesła biurowe oraz fotele gabinetowe, które przeważają na polskim rynku.

Opiszemy wszystkie zalety i wady foteli biurowych oraz krzeseł biurowych. Mam nadzieję, iż to niemalże w 100% będzie mogło wpłynąć na podjęcie decyzji z Państwa strony. Opis zaczynamy już dziś, a na początek Fotele z serii INTRATA MANAGER
Fotele INTRATA MANAGER - wyróżniają się tym od innych foteli biurowych, iż możemy stworzyć swój idealny fotel od podstaw. To Państwo mają wybór czy podstawa krzesła biurowego ma być chromowana czy plastikowa, czy podłokietniki mają być regulowane czy nie, czy nasz fotel ma posiadać zagłówek czy też nie itd.
Zalety i funkcje fotelu INTRATA MANAGER w pełnym wyposażeniu:
» Fotel biurowy z mechanizmem Epron Syncron Plus oraz regulacją głębokości siedziska lub z mechanizmem Epron Syncron.
»  Szerokie, komfortowe siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie.
»  Oparcie wysokie (z siatki lub tapicerowane) lub niskie (tapicerowane).
»  Możliwość swobodnego kołysania się. [1]
»  Oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1. [2]
»  Możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach. [3]
»  Łatwa regulacja siły oporu oparcia za pomocą korbki (wersja Epron Syncron Plus).
»  Regulowana wysokość fotela. [4]
»  Regulowana głębokość siedziska (wersja Epron Syncron Plus).
»  Regulacja siły oporu oparcia (wersja Epron Syncron). [5]
»  Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. [6]
»  Regulowana wysokość podparcia lędźwi.
»  Tapicerowany, regulowany w trzech wymiarach zagłówek (opcja).
»  Regulowane (góra-dół) podłokietniki z miękkimi nakładkami lub stałe podłokietniki.
»  Podstawa: z kombinacji polerowanego i malowanego na biało aluminium ∙ aluminiowa, malowana proszkowo ∙ czarna, nylonowa
»  Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub do powierzchni twardych.
»  Dostępne wersje - krzesła stacjonarne.
»  Elementy metalowe: alu
»  Produkt posiada Atest Badań Wytrzymałościowych Remodex oraz Protokół Oceny Ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy.
 

Zdecydowanie polecamy wybór krzeseł do biura, gdyż wyposażenie go w krzesła biurowe z jednej serii robi naprawdę niepowtarzalne wrażenie. Dodatkowym atutem są atesty na dane produkty oraz gwarancja aż na 5 lat !!!


Pozdrawiam,

e-mail: info@kamilameble.pl

wtorek, 3 kwietnia 2012

Systemy ruchowe stosowane w krzesłach i fotelach biurowych

Krzesła odgrywają kluczową rolę w zachowaniu prawidłowej postawy ciała podczas pracy przy biurku. Powinny być zatem dobierane stosownie do rozmiarów i budowy ciała użytkownika, jak również pod względem funkcji, które mają pełnić. Ponadto podczas wyboru krzesła powinno zwracać się szczególną uwagę na dobór systemu ruchowego – „serca” każdego krzesła biurowego, odpowiadając za dostosowanie krzesła do potrzeb użytkownika i długości pracy w pozycji siedzącej. Kamila Meble oferuje krzesła z 3 poziomami systemów ruchowych zależnie od doboru mechanizmów, w które są wyposażone:


I. SYSTEM KOMFORT - system ruchowy, który zapewnia podstawowe wsparcie podczas siedzenia na krześle pracowniczym przy jednoczesnej ochronie kręgosłupa. Funkcje te gwarantowane są przez mechanizmy CPT i Kontakt – obydwa opierają się na systemie permanent contact.

II. SYSTEM RELAX - system ruchowy, który zapewnia podstawowe wsparcie i komfort podczas ruchu w trakcie siedzenia na fotelu gabinetowym. Funkcje te pełni mechanizm Multiblock – zapewniający swobodne odchylanie siedziska wraz z oparciem.


III. SYSTEM ERGO i ERGO PLUS - zaawansowane systemy ruchowe zapewniające ergonomiczne wsparcie ciała użytkownika oraz dające możliwość „dynamicznego siedzenia”, które jest szeroko rekomendowane. Funkcje te pełnią mechanizmy: Active-1, Active-IN, Epron Syncron, Duetto Syncron/MPD 165, Epron Syncron Plus – zapobiegając problemom kręgosłupa i zapewniając poprawną pozycję ciała podczas długich godzin pracy w pozycji siedzącej.


Wszystkie podane wyżej mechanizmy zostały opisane już w poprzednich postach. Dlatego jeżeli jest ktoś zainteresowany dokładnym opisem jednego z mechanizmów - proszę o wpisanie jego nazwy w wyszukiwarce na naszym blogu po lewej stronie :) Dokładny opis w jakich konkretnych modelach został on wykorzystany także tam Państwo znajdą.

Zadbaj o swój i Twojego pracownika kręgosłup - na tym nie powinniśmy oszczędzać!


W razie jakichkolwiek pytań - jestem do Państwa dyspozycji!


Pozdrawiam,

e-mail: info@kamilameble.pl

sobota, 31 marca 2012

Jak ustawić krzesło we właściwy sposób?

Jak ustawić krzesło biurowe we właściwy sposób? Pytanie wydaje się oczywiste, aczkolwiek często sprawia duże problemy. Oto parę punktów, na które należy zwrócić uwagę, przy zakupie ergonomicznego krzesła biurowego.

Idealne oparcie – powinno wspierać plecy przynajmniej do wysokości łopatek; jego wypukła część na wysokości lędźwi powinna zapewnić wparcie lędźwiowej części kręgosłupa. 
Funkcja up&down – znajduje się w niektórych krzesłach, umożliwia regulację wysokości oparcia i wysokości wsparcia lędźwi z wyjątkowo łatwy sposób, bez konieczności wstawania z krzesła.

Kąt odchylenia oparcia – powinien być dostosowany do aktualnie wykonywanej pracy. W każdej pozycji oparcie powinno wspierać odcinek lędźwiowy.

Dynamiczne oparcie – zapewnia stabilne wsparcie kręgosłupa podczas ruchu w pozycji siedzącej, jest niezbędne przy wielogodzinnej pracy. Pozwala na utrzymanie właściwej postawy ciała podczas pracy, relaksu jak i samego „kołysania się”.

Wsparcie ramion na podłokietnikach – redukuje obciążenie kręgosłupa i ramion. Podłokietniki w krzesłach biurowych wraz z regulacją wysokości zapewniają utrzymanie kąta 90° pomiędzy barkiem a przedramieniem.

Regulacja podłokietników pozwala na dopasowanie ich wysokości do wzrostu użytkownika; horyzontalne przesuwane nakładki (przód – tył) pozwalają dopasować odległość podłokietników od biurka będącego wsparciem dla przedramion użytkownika podczas pracy.

Dogodna wysokość siedziska – wysokość siedziska powinna pozwalać na stabilne położenie stóp na podłodze przy równoległym ułożeniu ud w stosunku do podłogi. Wraz z optymalną regulacją wysokości siedziska pomiędzy udem a podudziem powinien być zachowany kąt prosty (90°).

Optymalna głębokość siedziska – gwarantuje wsparcie od 2/3 do 3/4 długości ud. Pomiędzy przednią krawędzią siedziska i częścią podkolanową powinna być zachowana 2cm odległość, która chroni przed zmęczeniem i bólem nóg.
Dodatkowa opcja regulowanej głębokości siedziska pozwala na dopasowanie go do potrzeb prawie wszystkich potencjalnych użytkowników.


Mam nadzieję, iż parę z tych punktów dopasują sobie Państwo do własnych potrzeb i już nigdy nie będą Państwo narzekać na zakupione krzesło biurowe. :)


W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie,

e-mail: info@kamilameble.pl


środa, 28 marca 2012

Jak dobrać krzesło biurowe, aby było dopasowane do typu budowy ciała użytkownika?

KROK 2 
Jak dobrać krzesło biurowe, aby było dopasowane do typu budowy ciała użytkownika? 

Dokładnej odpowiedzi na to pytanie nie ma. Najlepiej jest osobiście usiąść i wypróbować oferowane krzesło biurowe. Dopiero wówczas możemy mieć 100% pewności, że wybrane krzesło jest dla nas idealne.
Jeżeli takiej możliwości nie ma (gdyż np. danego fotela nie ma obecnie w danym sklepie, bądź nie mamy czasu, aby "biegać" po sklepach) należy zawsze wybierać krzesło biurowe dopasowane do swojej budowy ciała. Osoba o masywnej sylwetce i pokaźnym wzroście potrzebuje krzesła z obszernym siedziskiem i wysokim oparciem (np. dobrze sprawdzają się w tym wypadku fotele gabinetowe). Krzesła biurowe z małymi siedziskami, niskimi oparciami i wąskim odstępem pomiędzy podłokietnikami są wskazane dla szczupłych i niższych osób (np. krzesło BRAVO GTP).

Wymiary większości krzeseł biurowych i krzeseł obrotowych są podane, wówczas na nich należy się wzorować przy zakupie. Oczywiście pamiętając o marginesie błędu przy pomiarach +/- 2 cm.

KROK 3 już niebawem! :)


Pozdrawiam serdecznie,

e-mail: info@kamilameble.pl

wtorek, 27 marca 2012

Jak dobrać właściwe krzesło biurowe, obrotowe?

Jak dobrać właściwe krzesło biurowe, krzesło obrotowe? Czy zastanawiali się Państwo kiedyś nad tym pytaniem? Zapewne wiele razy. W poprzednich postach opisałem Państwu wszystkie mechanizmy występujące w krzesłach i fotelach biurowych. Poza tym zapraszam do lektury! :) 

Wróćmy natomiast do tematu, który nas obecnie interesuje, a mianowicie wybór właściwego, odpowiedniego dla naszej sylwetki krzesła biurowego. Przedstawię to Państwu w paru krokach. Na dziś KROK 1, w którym dopasujemy nasz czas jaki spędzamy przy biurku do oferowanych krzeseł na rynku. Mianowicie:
KROK 1

Zastanów się, ile czasu zamierzasz spędzić w ciągu dnia siedząc i wtedy proszę wybrać właściwy typ krzesła zgodnie z następującymi zasadami:

» czas pracy do 2 godzin

Wybierz krzesło z obrotową podstawą, regulowaną wysokością siedziska oraz stabilnym podparciem lędźwiowej części kręgosłupa. W tym przypadku wszystkie mechanizmy z naszej oferty Kamila Meble są odpowiednie dla wymienionych potrzeb.

» czas pracy do 4 godzin

Wybierz krzesło w funkcjami jak wyżej plus:
→ odchylane oparcie,
→ regulowana wysokość oparcia,
→ regulowana głębokość siedziska,
→ regulowana siła oporu oparcia.

Powyższe funkcje są zapewnione dzięki następującym mechanizmom:
- Active-1,  
- CPT

Ponadto upewnij się, że oparcie krzesła sięga przynajmniej wysokości łopatek.

» czas pracy powyżej 4 godzin

Wybierz krzesło z najbogatszym zakresem rozwiązań ergonomicznych
krzesło, które umożliwia „siedzenie dynamiczne” w ciągu całego czasu pracy dzięki następującym funkcjom:
→ synchroniczny ruch oparcia i siedziska,
→ stały kontakt – ciągłe wsparcie pleców użytkownika niezależnie od jego obecnej pozycji,
→ łatwe „odchylanie się” – komfortowa i ergonomiczna pozycja ciała,
→ regulacja siły oporu oparcia i siedziska,
→ funkcja Anti-Shock – ochrona przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady.

Powyższe funkcje są zapewnione przez następujące mechanizmy:
- Active-1
- IBRA,  

Ponadto, krzesło powinno być wyposażone w wysokie oparcie umożliwiające całkowite wsparcie pleców użytkownika; wyprofilowane wsparcie części lędźwiowej i regulowaną wysokość podłokietników. W tym przypadku rekomendujemy również zagłówek.


Mam nadzieję, iż trochę nakierowałem Państwa na właściwy trop i dany artykuł przyda się Państwu.

Kolejny KROK 2 ku właściwemu dobraniu krzesła biurowego do własnych potrzeb już w najbliższych dniach! Zapraszam do lektury!


Pozdrawiam serdecznie,

e-mail: info@kamilameble.pl

poniedziałek, 26 marca 2012

Mechanizm TATOO

Niespotykany design i ergonomia? To to co poszukujesz? ZNALAZŁEŚ! Mechanizm TATOO to w 100% zapewnia.

Główne funkcje mechanizmu TATOO w krzesłach biurowych i krzesłach obrotowych:
» Możliwość swobodnego kołysania się.
» Oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1.
» Możliwość blokady siedziska i oparcia w 4 pozycjach. Funkcja ta pozwala na przyjęcie odpowiedniej pozycji przy biurku.
» Regulacja siły oporu oparcia, pozwala na dostosowanie oporu do wagi i gabarytów użytkownika krzesła, zapewniając lepszy komfort siedzenia.
» Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. Po zwolnieniu blokady oparcie nie uderza gwałtownie w plecy użytkownika. Należy lekko oprzeć się o oparcie i wtedy pod wpływem nacisku wróci do pozycji wyjściowej.
» Regulowana wysokość krzesła.


Mechanizm TATOO występuje w krzesłach biurowych tj.:
- Krzesło JUMP R15G steel28 chrome.

Fajne, nowoczesne i komfortowe krzesło biurowe! Idealne do nowoczesnych biur. Więcej krzeseł biurowych i krzeseł obrotowych zobacz na: www.kamilameble.pl .

Pozdrawiam,
Kamila Meble

e-mial: info@kamilameble.pl
www.kamilameble.pl

piątek, 23 marca 2012

Mechanizm IMARC 660

Mechanizm IMARC 660 to jeden z najnowszych modeli mechanizmów wprowadzonych na rynku w ostatnim czasie. Większość funkcji tego mechanizmu w krzesłach biurowych możliwe jest do wykonania za pomocą jednej dźwigni!

Dodatkowym atutem krzeseł biurowych, w których mechanizm IMARC 660 jest wykorzystywany jest fakt, iż zastosowana pianka w oparciu jest wtryskiwana pod ciśnieniem, co pozwala zachować trwałość i komfort siedzenia.

Modele krzeseł biurowych i krzeseł obrotowych, w których zastosowany jest mechanizm IMARC 660:

=> krzesło ROXY PW R19I steel36 chrome.
Główne funkcje mechanizmu IMARC 660:
» Możliwość swobodnego kołysania się.
» Oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1.
» Możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach. Funkcja ta pozwala na przyjęcie odpowiedniej pozycji przy biurku.
» Regulacja siły oporu oparcia, pozwala na dostosowanie oporu do wagi i gabarytów użytkownika krzesła, zapewniając lepszy komfort siedzenia.
» Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. po zwolnieniu blokady oparcie nie uderza gwałtownie w plecy użytkownika. Należy lekko oprzeć się o oparcie i wtedy pod wpływem nacisku wróci do pozycji wyjściowej.
» Regulowana wysokość krzesła.


Polecamy i pozdrawiamy!
Kamila Meble

e-mail: info@kamilameble.pl
www.kamilameble.pl

poniedziałek, 19 marca 2012

Mechanizm IMARC 840

Mechanizm IMARC 840, co tu dużo pisać ergonomiczny mechanizm do ergonomicznych krzeseł biurowych. Fajny i funkcjonalny do polecenia dla każdego, nawet bardzo wymagających użytkowników.

Do jego funkcji zaliczamy m.in.
» Możliwość swobodnego kołysania się.
» Oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1.
» Możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach. Funkcja ta pozwala na przyjęcie odpowiedniej pozycji przy biurku.
» Regulacja siły oporu oparcia, pozwala na dostosowanie oporu do wagi i gabarytów użytkownika krzesła, zapewniając lepszy komfort siedzenia.
» Anti-Shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika. po zwolnieniu blokady oparcie nie uderza gwałtownie w plecy użytkownika. Należy lekko oprzeć się o oparcie i wtedy pod wpływem nacisku wróci do pozycji wyjściowej.
» Regulowana głębokość siedziska, a więc jego odległość od oparcia, pomiędzy przednią krawędzią siedziska i częścią podkolanową powinna być zachowana 2 cm odległość, która chroni przed zmęczeniem i bólem nóg. ta funkcja pozwala na dopasowanie siedziska do potrzeb prawie wszystkich potencjalnych użytkowników.
» Regulowana wysokość krzesła.


Krzesła biurowe, obrotowe z danym mechanizmem:
- krzesło CINQUE R2C steel12 chrome,
- krzesło CINQUE GTP9 steel12 chrome.


W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt - z przyjemnością pomożemy!


Pozdrawiam,
Kamila Meble

e-mail: info@kamilameble.pl
www.kamilameble.pl